úterý 1. srpna 2017

read-a-thon - svrhnutí bichliček (oznámení)

   Většina z nás tuto scénu zná: 
Přistupuji ke knihovničce a s nadšením se rozhlížím po poličkách. Vidím tam tolik úžasných knih, které se chvějí nadšením, čekají, až budou přečteny. Třeba tato! Mám ji zde už nějakou chvíli a vím, že ji budu milovat. Jen je trochu dlouhá. Budu na ni mít tolik času, kolik bych potřebovala? Možná až příští měsíc... A natáhnu se pro jinou, kratší.

   To není fér ani pro mě ani pro mé bichličky, které si zasluhují stejně lásky jako hubeňouři po jejich boku. A proto je zde Tome Topple, read-a-thon, ve kterém jako skupina knihomolů spojíme 4. - 17. srpna (včetně) své síly a budeme se věnovat těm pro velikost opomíjeným knihám. Za bichličku se považuje jakákoli kniha o objemu více jak 500 stran. 

   Pokusím se být v TBR opět trochu ambiciózní:
617 - Harry Potter and the Goblet of Fire od J.K. Rowling
656 - Warbreaker od Brandona Sandersona
644 - Elantris od Brandona Sandersona
-----
2 717 stran

   Ano, velice ambiciózní, ale HP čtu a zároveň poslouchám jako audiobook namluvený od Stephena Frye, což značně urychluje mé čtení, a většina mých HP knih v anglickém vydání zůstává ve svém boxu nepřečtena, což musím napravit. Sandersona jsem plánovala letos číst ve větším objemu, začátek srpna je zde a já od něj nepřečetla jedinou stránku. Bojový plán bychom měli. Zde na Liščině knihovničce budu jako obvykle pravidelně aktualizovat svůj postup a to přibližně denně, trochu častěji možná na Goodreads. ^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem velice ráda za každý komentář, jen prosím, aby pod recenzemi nebyly spoilery z knihy, na kterou je recenze psaná, nebo z následujících dílů série. Moc děkuji. ^.^
Pokud si chcete promluvit o šokujících dějových zvratech, neváhejte mi napsat email nebo na Goodreads. ^.~